خب خب خب
بالاخره انتظارها به سر رسید و فکر میکنم اولین دکتر زبانی (زبانشناس نظری البته) تاریخ بلاگستان، سرکار خانم دکتر to be دردانه شباهنگیان، در آخرین دقایق از پایان نامه کارشناسی ارشدش با موفقیت دفاع کرد و وارد مقطع دکتری شد. از اونجایی که ممکنه خیلیاتون حوصله پیدا کردن بیست سوالی رمز فیلم جلسه دفاع ایشون رو نداشته باشید من همت کردم و جواب ها رو براتون نوشتم. خودتون زحمت جمع و تفریقش رو بکشید. 
چون من سوالات پاسخنامه سبزم 5 رقم کمتر از جواب اصلی میشد، جوابهای پاسخ نامه آبی رو منتشر می کنم. بعدا دردانه بیاد بگه ببینم کجا اشتباه کردم که 5 تا کم آوردم

l = خوانندۀ وبلاگم از عمود چندم مسیر نجف تا کربلا عکس گرفته بود برام؟
جواب: 444
m = موقع پرینت پایان‌نامه‌م تا کدوم صفحه همه چی خوب پیش رفت و بعدش گیر کرد؟
جواب: 60
n = برای مصاحبۀ دانشگاه مدّنظرم چند نفر دعوت به مصاحبه شده بودن؟
جواب: 35
o = در طول سالن جلسۀ کنکور دکترا چند ردیف صندلی چیده شده بود؟
جواب: 16
p = اگه روز تولد شمسیم به ماه تولد شمسیم تقسیم بشه حاصل چند میشه؟
جواب: 13
q = شهید مدنی چند سال از امام خمینی کوچیکتر بود؟
جواب: 12
r = کنکور دکترا بالاخره چندم مرداد برگزار شد؟
جواب: 9
s = چند تا آهنگ از محمدرضا شجریان تو فولدر آهنگ‌هام داشتم؟
جواب: 7
t = داور پایان‌نامه‌م استاد شمارۀ چنده؟
جواب: 6
u = محمود تو کدوم شبکه برنامه داشت؟
جواب: 4
v = هر یک گیگ اینترنت با تعرفۀ آزاد تقریباً چند دلار میشه؟
جواب: 2 (کثافتای دزد!)

همزمان که دارم خودخوری میکنم برای خودم و پایان نامه م دارم اشک شوق میریزم برای این بچه (البته بزرگه ولی خب چون نزدیکای من دفاع کرده تو کتگوری بچه هام قرار می گیره). 

اینم جواب سوالات سبز: البته یه جایی اشتباه کردم که جمعش با جمع بالایی یکی نشده. نمیدونم کجا!
a = چکیدۀ مقاله‌م حداکثر چند کلمه باید می‌بود؟
جواب: 250
b = تربتسکوی سؤال چندم کنکور بود؟
جواب: 67
c = شهید مدنی سال پیروزی انقلاب چند سالش بود؟
جواب: 64
d = حادثۀ فروریختن سقف فرودگاه مهرآباد چند سال پیش اتفاق افتاد؟
جواب: 47  46
e = مادرشوهر دختر بیست‌ویک‌سالۀ فامیل چند سالش بود؟
جواب: 38
f = داداشم چند تا رنگارنگ داشت؟
جواب: 35
g = جلیل توحیدی تو چندسالگی فوت کرده؟
جواب: 34
h = پرسشنامۀ خوراکواژه‌های دوستم شامل چند تا سؤال بود؟
جواب: 29
i = عکس هفتۀ لباس محلی رو چندم اردیبهشت گرفتیم؟
جواب: 28
j = در عرض سالن جلسۀ کنکور دکترا چند ردیف صندلی چیده شده بود؟
جواب: 9 
k = چند تا بیسکویت فوندو تو هر بسته‌ش هست؟
جواب: 2  8