برای بی‌سوادی مثل من که خوب بلد نیستم درس بدم و فقط بلدم راجع به درس و این پدیده‌ها حرف بزنم و بنویسم، cutation یک چیز خیلی خیلی خوب محسوب میشه. چند وقتی میشد که میومدم پنل وبلاگمو باز میکردم و یه سری چرت و پرت پیش نویس می‌کردم اما دلم نمبومد منتشرشون کنم. یکی از چیزایی که میخواستم بنویسم همین مسئله بود. اینکه بصورت اتفاقی دیدم سرکار خانم دردانه (مشهور به شباهنگ و چیزای دیگه!) در قسمت ارجاعات وبلاگشون اسم منم آوردن 😎 اینجا بود که کمی به خودم غره شدم چون هر جی که باشه کم الکی نیستن 😁 برای خودشون یَلی بودن در آذربادگان.

حالا اگه از بحث خانم شباهنگ (حقیقت نمیدونم چی صداش کنم) بگذریم چند وقت پیش متوجه شدم دکتر ربولی هم منو لینک کردن و خب اینم خیلی ذوق داشت 😉 باید بیشتر به نوشته‌هام توجه کنم. 
دیگه جا داره از آقای دکتر مهربان تشکر به عمل بیارم بابت تحمل بنده در این سالها و سایر دوستان وابسته و پیوسته‌ای که ما رو دور ننداختن.